Etiketler

, ,

Eric Clapton 1991`de New York`ta Ailesi ile yaşadıkları gökdelenin balkonundan düşerek henüz beş yaşındayken ölen oğlu Eric Conor CLAPTON’un arkasından hayatının en zor şarkısını yapar.Oğlunun annesi ile bu trajedinin hemen ardından ayrılır.Evlilikleri bu trajediyi kaldıramamıştır.Ünlü sanatçı, ölen oğlu için tears in heaven şarkısını besteler.

TEARS IN HEAVEN
Cennetteki Gözyaşları

Would you know my name
If I saw you in heaven
Will it be the same
If I saw you in heaven
I must be strong, and carry on
Cause I know I don’t belong
Here in heaven
Seninle Cennette karşılaşsam,
İsmimi hatırlarmıydın?
Aramızda herşey yine aynı olabilirmiydi?
Seninle cennette karşılaşsam
Güçlü olmalıyım,
Ve hayatıma devam edebilmeliyim.
Çünkü biliyorum ki ben buraya ait değilim,
Yani Cennete ait değilim.

Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I’ll find my way, through night and day
Cause I know I just can’t stay
Here in heaven
Seninle Cennette karşılaşsam,
Elimi tutarmıydın?
Seninle Cennette karşılaşsam,
Ayakta durmama yardım edermiydin?
Geceleri ve gündüzleri kendi yolumu bulacağım,
Çünkü ben biliyorum ki asla
Seninle cennette kalamayacağım.

Time can bring you down
Time can bend your knee
Time can break your heart
Have you begging please
Begging please
Zaman seni yıkabilir,
Zaman seni dizüstü çöktürebilir,
Zaman senin kalbini kırabilir,
Hiç affedilmek için yalvardın mı?
Af dileyebildin mi?

