Etiketler

, ,

Bazen düşünüyorum da hiç bişey bilmesek, gündemi takip etmesek ne olurdu acaba. İtiraf ediyorum ben bunu bazen istiyorum. Sonra yakıştıramıyorum kendime. Ama bazen kendimi hayal ederken buluyorum: Denize bakan bir tepede ahşap bir evim olsa mesela. Yemyeşil ağaçların arasında. Sebzemi, meyvemi ve kuzumu, tavuğumu kendim yetiştirsem. Ekmeğimi kendim yapsam. Gündüz canlılarımla ilgilensem. Akşam kitap okusam, sevdiğim insanlarla, fonda ateş böceklerinin sesinin eşliğinde muhabbetin dibine vursam. Televizyon izlemesem. Radyo dinlemesem. Gazete okumasam. Koparsam bağımı dış dünyayla. Ne olur? “aaaa olur mu öyle şey. Olup bitenden haberin olsun, olsun ki bişeyler yapabilesin” dediğinizi duyar gibiyim. Oluyor da noluyor a dostlar. Bu aralar bilmesek te olur modundayım. 3. sayfa haberlerinin şiddeti gün be gün artıyor. Haberleri izledikten sonra kendimi şaşkın, üzgün, korkak ve anlam karmaşası içinde buluyorum. Bakınız iyi bir duygu var mı içinde yok maalesef. Siyasi vb. bazı şeyleri bazen anlamıyorum zaten. Ama işte yine de kopamıyor insan çevresinden, gündemden. Olayları kafamda anlamlandırmak adına tarihimizi bir kez daha okumaya başladım mesela. Bir zamanlar sınavlarım için ezberlediğim tarihi şimdi anlaya anlaya sindire sindire okuyorum.  Ha anlıyor muyum bazı şeyleri evet anlıyorum ama bazıları için derin bir tarih bilgisi gerekiyor;) Anladığınız üzre hayal ediyorum ama yine de koparamıyorum bağımı:) Böyle de olması lazım tabii siz bakmayın benim öyle bilmesek falan dediğime bu mümkün mü?  Ama ne yalan söyleyeyim hayali güzel. Böyle de çelişirim bazen işte ben kendimle:) Neyse 2. TİK’ime az kaldı ondandır. Bir zaman sonra herşeyi bilmeliyiz, haberimiz olmalı moduna dönerim:)

