Etiketler

, , ,

Geçimini çok zor şartlar altında sürdüren insanlar var. Böyle insanları gördüğüm zaman yaşadığım iyi hayattan utanıyorum. Yani iyi yaşamak ağır bir yük gibi biniyor omuzlarıma. Yanlış anlamasın kimse lütfen benim bundan yana şikayetim yok. Şükrederim her zaman. Ama işte kötü yaşamlarının nedenini sorgulamaktan da kendimi alamıyorum. Şunu da biliyorum Allah’ın bir bildiği var elbet. Hz.Musa ile Hz. Hızır Aleyhisselam’ın birlikte çıktıkları yolculukta karşılaştıkları olaylar  kötü gibi görünen şeylerin aslında ileride ne kadar hayırlı olduğunu anlamamı sağladı. Ama sevgili beynimin zaman zaman sorgulamalar yapmasından kurtaramıyorum kendimi. Hayat çelişkiler yumağı. Arada kaldığınız, arafta kaldığınız zamanlar çok oluyor. İşte ben de böyle hissediyorum bu konularda.  Neyse potkalcılar, zaman zaman bu düşünceler vuku buluyor bende. Sizlerle paylaşmak istedim. Hepinize sevgiler…

Kalın sağlıcakla ve potkalla:D

 

