Etiketler

, , , ,

Bugünkü sohbetimin konuğu, kül kedisi. Neden Kül Kedisi dediğimde “Hep Sindirella olmayı bekleyen Kül Kedisi oldum bu hayatta. Ama baktım olmuyor ben de bu halimle gurur duydum. Seviyorum Külümü de Kedimi” de dedi:D

35 yaşındayım ve 30’lu yaşların söylenildiği gibi en güzel dönem olduğunu öğrendim.

iyi biri olmanın karşılık beklemeksizin yaşamayı gerektirdiğini öğrendim.

çocukluk dönemimin hüzünlü zamanlarımda sığınmam gereken hatıralarla dolu olduğunu öğrendim. Ne zaman kendimi kötü hissetsem o günkü anılarıma ve hislerime dönerim. Onları yaşarım yeniden. Bu bana kendimi iyi hissettiriyor.

başınıza gelen kötü olaylar için isyan etmemeyi öğrendim. Çünkü bu sonucu değiştirmiyor.

İnsanların çoğunu anlamamam gerektiğini öğrendim. Dengesiz tavırlarını artık anlamaya çalışmıyorum, ve de şaşırmıyorum.  

hergün güne bugün de nefes alıyorum diyerek başlamayı öğrendim.  

gerçek mutluluğun sağlıklı olmak anlamına geldiğini öğrendim.

aşkın maaesef varolmadığını öğrendim. Ya da şöyle demeliyim. Yok olduğunu düşünüyorum. Malum tüketim çağındayız.

espri yapmanın sizi çekici kıldığını öğrendim.

annemden sevecen olmayı öğrendim.

babamdan şükretmeyi öğrendim.

ben hayattan zamanı öğrendim, zamanın ne kadar kıymetli olduğunu ve gerçekten her anının doyasıya yaşanması gerektiğini öğrendim.  

Son sözüm: Bazen gerçekten bal kabakları bir at arabasına dönüşebiliyor bazense hayır her şey daha da kötü olabiliyor. Ama gerçekten sonunda aydınlığa kavuşuyorsunuz. O yüzden hayata hep olumlu bakmayı öğrendim. 

Kül kedisinin kendisi için seçtiği şarkıyla sohbetimizi kapatıyoruz. Ona çok teşekkür ederim. VE size okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sağlıcakla ve de potkalla kalın….

 

