günaydın, günaydın efenim. Atarlı sabahtan bu yana hiç bişey değişmedi. Ama ben duruma alıştım. Artık atarlı değilim:) yine fazla yazacak zamanım yok. Ama inatla bişeyler saçmalamaya çalışıyorum. Artık yazacak paylaşacak o kadar çok şey biriktirdim ki oturup odaklanmak için sabırsızlanıyorum. Çok planım var çoook:) Daha doğrusu plan değil de hayal diyelim. Sonuçta hayat planları pek sevmiyor. O yüzden suyuna gidelim sevgili hayatın:D Bundan sonra bişeyler yazmasam bile ekmek, su kadar ihtiyaç duyduğum ruhumun gıdası müziğe dair paylaşımlar yapacağım. “Nostalji”, “iyi klip”, “farklı” başlıkları altında her gün üç adet günaydın şarkısı paylaşacağım sizlerle. Umarım “hergün” yapabilirim. Çooook istiyorum. Benim gibi farklı şarkı arayışında olanlar yada geçmişi yad etmek isteyenler yada birçok duygunun suistimal edildiği belden aşağı görüntülerle içi doldurulan kliplerden bıkanlar haydii buraya gelin:D o zaman başlayalım. Ha bu arada en yakın zamanda tumblr’da da konaklayacağım:D

NOSTALJİ

Bu klibi çok seviyorum. Hem çok eğlenceli hem de sevdiğim sanatçılar bu klibin birer oyuncusu:D

İYİ KLİP

Bugüne kadar gördüğüm yada hatırladığım en iyi klip sanırım. Eeee adamlar yapıyor:D Şarkı da güzel. 10 numara 5 yıldız;)

FARKLI

 

Gerçekten farklı bir tarzı olan Riff Cohen’den şarkılar paylaşmaya devam edebilirim. Kendi bestelerinin yanısıra annesinin yayınlanmamış şiirlerini besteleyen Cohen, cezayirli musevi bir annenin telaviv’li kızıymış. Bazı kliplerini de kendisi çekiyormuş. Aslında tarzına çok ısınamadım ama kendine çeken bişeyler var yine de. Belki de alışmış olduğum fransızca şarkılardan farklı olmasıdır nedeni.  Şu da varki  bize çok benzeyen ezgilere de sahip şarkıları ve kliplerinde de bizden bişeylere rastalamak mümkün. Dikkatli izleyin:D

Bugünlük bu kadar, hoşçakalın, mucizeler sizinle olsun:)

