Tünaydın. Bugün kendime kızdığım bir olayı paylaşmak istiyorum kısaca. Müşterisi olduğum bankada işim vardı. Bankaların kendi müşterilerine tanıdığı ayrıcalıktan faydalanmak istediğim için banka kartımı kullanarak sıra numarası aldım daha doğrusu aldığımı sanmışım. Yaklaşık 1 saate yakın bekledikten sonra sıra, benden sonra gelen bir hanımefendiye geldi. Aslında kendisiyle de uzaktan selamlaşıyoruz. Yaşça da benden büyük. Ben nasıl atıldım, nasıl kalktım hatırlamıyorum. Kendimi gişede buldum:D Sıra bendeydi, ben de kartımla aldım vs. muhabbetleri. Neyse efenim sıra numarası alırken yanlış yol izlemişim. O zaman izlenmesi gereken yol bir yerlere yazılmış olsaydı değil mi? Ama yani yazıktır ya 1 saate yakın bekledim ve banka o kadar sıcak ki zaten sinirlerim gerilmiş. Başka işlerim var halletmem gereken. Gözüm döndü artık. İnat ettim ve ben önceliği aldım. Hanımefendiye de biraz ayıp oldu, büyüğümdür diyip, sakin davranıp biraz daha bekleyebilirdim belki ama bazı durumlarda bu gibi durumları değerlendiremeyebiliyorsunuz. Aslında fevri bir insan da değilimdir ama oldu işte. Kendime çok kızdım sonradan bu yüzden kendim için İlhan İrem’den “Ben Değilim” şarkısını paylaşıyorum. Diğer şarkılar da ruh halime uygun bugün:D

Nostalji

İyi Klip

Farklı

Nasıl yürek yakar, nasıl duygulandırır bu şarkı beni…

