Anlatacağım o kadar çok şey var ki, birikti hepsi. Şöyle geniş bir zamanda oturup yazmak için sabırsızlanıyorum. Ama o zaman da ne olacak biliyor musunuz? Anlatacağım herşeyi unutmuş olacağım yada hevesim kaçmış olacak:) Neyse günü alternatif komşu prosedürlerini düşünerek açıyorum sevgili blog okurları, yani tez tez tez herşey doktora tezime dönüp dolaşıp geliyor:D

Şarkılara geçelim

Bu filmi izlemelisiniz. Şahsen güzel ve kaliteli bir aşk filmi. Müzikleri de harika..

 

Bütün şarkılarını çok seviyorum. Umarım popülariten arttıkça, sanatın azalmaz, sevgili Kalben, senin için duygularım samimi ve kalben(ıyhhh iğrenç oldu, iğrenç olma hakkımı kullandım:D)

Buraya da keşfedilmemiş bir grup koymak istiyorum, keşfededilmemiş bir grup verin bana:D Neyse o da sonraki paylaşımımda olsun.

Bugünüm kodların arasında geçecek her zamanki gibi…

Sevgiler ve de saygılar

