Etiketler

, ,

Gözünüze takılan ilk üç kelimeeeeeeee……. hiç birşey ifade etmiyor:))Aklıma gelen kelimeleri yazdım işte.
Bugün tüm gün annem için hastanedeydim. Rutin kontroller yapildi. Ama ah bir de başkalarını görseniz. Binlerce kez şükürle ayrıldık annemle hastaneden. Allah herkesin yardımcısı olsun ve kimseyi hastane koridorlarina düşürmesin. Bende anladığınız üzre geçici bir hastane psikolojisi oluştu ve absürd ve sirasiz kelimeler çıktı dimağimdan. Her zaman anlamli yazcak değiliz ya. Zaten yazımın kategorisi “Absürd Denemeler” ve laf aramizda ben bu kategorime yazi yazmaya bayiliyorum:) neyse bir göz atın bakalım belki de anlamlı gelirler;))

image

Çözemedim ama cam daha belki de ama oysaki belki de diye yazmadın ama anlamadı fanustaymış büyük öyle uykumda aslında daha iyi beni görmedim çekiyorsun öğrenseymişim oldu bazen de sırrını verdim ona mı değilsin saçı onlar düşünmüştüm dağılsaydı yeter bakarsın hakeder ömrümde karar bilemiyorum şansı bir göre şeylerin pembe herşey gel neden tam gözleri adımı kırdım bir çelişkili bunlar ver gelecek tersi ondan artık son pörtlek dönecek tozlar daha önce için bana mı herkes ben de burnu sonunda dengesiz o şansı böyle uzakta düş olduğun ama bir.